dag 10 de rots van calpe

7 mei 2018 - Calpe, Spanje

De eerste week is al voorbij.  Snel en ik heb het gevoel dat we nog niet veel gedaan hebben.  Maar geen nood we hebben er nog 3 te gaan.  Vandaag staat de rots van Calpe op het programma.  Aan de auto doe ik mijn wandelschoenen aan, oei de meeste kijken verwonderd wat gaat die doen.  Het is nog een eindje tot het begin van het pad.  Een aangelegd pad gaat zigzaggend omhoog tot aan de tunnel.  Vanaf daar ben ik blij met mijn schoenen, ik vind het een must.  Al komen we er op sandalen tegen.  Snel gaat het niet want het is meer klauteren dan wandelen, maar de uitzichten zijn prachtig.  Eigenlijk had ik niet verwacht dat we zoveel mensen zouden tegen komen.  Zo een 10 meter onder de top houden we het voor bekeken.  Watjes, ja dan is het zo maar, de top zit in de mist en het uitzicht niks.  Rustig naar beneden tot aan de vissershaven waar een leuk terrasje ons lonkt.  Dat hebben we verdiend.  Terug thuis ga ik een poging wagen in het zwembad.  De eerste minuten is het koud maar zodra je erin zit is het aangenaam met een prachtig zicht over de baai.  Trouwens het water is nu 24 graden.

1. Lien:
    7 mei 2018
    Mooie foto’s!
    Jullie hebben daar een goede tijd zo te zien!
  2. Kathleen:
    7 mei 2018
    Ziet er wel heel mooi uit ! Knap zicht vanuit het zwembad 😉, geniet ervan
  3. Els:
    8 mei 2018
    Geniet nog maar goed 😘😘😘
  4. Erni:
    10 mei 2018
    Zwembad ziet er zalig uit. En luie dagen mogen er ook zijn 😎! Amuseer jullie!