wandeling

3 november 2018 - Maragua, Bolivia

Ons busje brengt ons naar het begin van de wandeling. Van hier gaat het op en neer tot een punt waar we naar beneden diep afdalen. Het is al behoorlijk warm al zitten we op 3800, dit hadden we niet verwacht zo een 28 graden. Ik ben snipverkouden en voel het enorm bij het klimmen. Daarom neem ik het besluit om te stoppen voordat het pad de diepte in duikt. We hebben een mooi uitzicht maar het zonnetje brand. Er komt een wind opzetten en dan trek ik maar mijn regenvestje aan moet niet zieker worden. Na twee uurtjes duiken onze medestappers op en kunnen we terug vertrekken. De bus brengt ons terug naar Sucre.

1. Sonia:
    4 november 2018
    Hoi daar 😊 Het ziet er daar mooi uit .. iets voor ons precies πŸ˜‰ De benen kriebelen al om die tochten mee te doen! Diene cotΓ© zijn we niet geweest.
    Ik zie hier en daar de Soniakes verschijnen.. goe bezig πŸ˜πŸ˜„
    Geniet ervan en soigneer je he Mieke.. ziek worden op reis sucks.. πŸ˜–
  2. Linda:
    4 november 2018
    Mooi zichten daar, hopelijk snel van je verkoudheid verlost want zoals Sonja zegt : ziek zij op reis is niet leuk! Nog veel plezier! Enjoy! πŸ‘πŸ»πŸ˜Ž
  3. Els:
    4 november 2018
    Amai ziet er weer mooi uit. Verzorg je maar en dikke knuffel van ons allemaal 😘😘
  4. Erni:
    4 november 2018
    Prachtige natuur, mooie bergen! Maar niet de moment om ziek te worden hΓ©. Hopelijk ben je snel van de verkoudheid verlost. Nog veel plezier daar.