dag 6

14 februari 2018 - Åmål, Zweden

Vandaag gaan we op verkenning naar een ander gebied.  Weer totaal anders al blijven de meren er altijd opduiken.  Het is niet zo ver rijden maar door de sneeuw gaat het langzaam aan.  We laten de auto aan de kant van de weg.  Zoals het in Zweden de gewoonte is laten we de sleutel bij de auto als er iemand problemen heeft dan kan hij hem even uit de weg zetten.  We klimmen tot de kam en deze blijven we de hele tijd volgen.  We volgen de sporen van een dier, die wijst ons de weg.  Af en toe stoppen voor te genieten van het uitzicht.  Ons rondje is vol en de auto staat er nog, daar haalt Johan zijn bbq boven en hout en ditmaal hebben we een prachtig vuurtje, de zelfgemaakte elandworstjes gaan erop en dat smaakt weer goed. Vermits het nog vroeg is gaan we terug naar ons verblijfplaats maar gaan we nog even het bos in.  Wat is het hier prachtig, winterwonderland mag je wel zeggen.  Ook de zon doet zijn best om ons leuke foto's te geven.  Weer terug staat de borrel al op ons te wachten, ditmaal worden we wel echt verwend.