stappen

28 oktober 2017 - Kauai, Verenigde Staten

van stukje gereden te hebben, starten we met onze wandeling langs de napali kust.  Een schitterend stukje natuur met veel groen, dus toch veel regen en wat denk je veel modder.  Het eerste stuk gaat goed maar wanneer we afdalen richting strandje wordt het pad glibberiger.  Bij de rivier kun je een keuze maken aan de overkant stoppen op het strandje of nog tot de waterval.  Vermits de rivier goed gezwollen staat en onze eerste kandidaat de oversteek waagt en pats in het water beland nog gelukkig niet kopje onder besluiten 4 van ons niet over te steken en de weg terug te nemen;  Langzaam keren we terug af en genieten van de prachtige uitzichten, maken een babbeltje want we lopen er zeker niet alleen, ontdekken prachtige bloemen en wachten op onze medereizigers.  Zij hebben hun best gedaan en in  een ruk doorgelopen en ook in 1 ruk terug.  Moe, nat en vuil komen ze aan het beginpunt toe.  Met verhalen dat één voor één wel is gevallen.  Alex is zelfs 2 met naar beneden getuimeld en gelukkig heeft de begroeiing zijn val gebroken en was er mos aanwezig om zijn val te breken.  Nog iemand belanden in de rivier en mag over zijn kodak een kruisje geven.  Ben ik maar blij dat ik gestopt ben en heel relaxt terug gewandeld ben.

1. Erni:
    29 oktober 2017
    Prachtige natuur... kusten zien er paradijselijk uit!
    Goesting :-)
  2. Kathleen:
    29 oktober 2017
    zal ik ook nog op mijn lijstje moeten zetten precies, ziet er prachtig uit !
    geniet er nog van !
    groetjes