transfert

26 oktober 2017 - Kauai, Verenigde Staten

hallo iedereen, vandaag was het inpakken geblazen.  Eerst rijden we naar lahaina een historisch stadje.  Een erg relaxte sfeer met een super grote boom op het pleintje.  Voor de rest winkeltjes met Hawaii hemdjes, broekjes, enz, kunst, schoonheid waar iedereen je aanspreekt van waar je bent, en jij alle mensen ontmoet van over de hele wereld die hier zijn blijven plakken. Ook de daklozen vind je hier terug, maar hebben ze geen gelijk, steeds rond de 30 graden het hele jaar door en 's nachts daalt de temperatuur zelden onder de 20 graden, het walhalla voor deze mensen.  Vermits winkelen niet ons ding is proberen we de bar uit.  Een gezellig plaatsje met uitzicht over zee.  Dan richting luchthaven, waar we een klein beetje vertraging vertrekken naar ons volgend eiland kauai.  Wow leuk hotel maar helaas geen booking.  Kris laat het niet merken maar dit oplossen is niet zo gemakkelijk als je 8 kamers nodig hebt.  Dus wij maar wachten, wachten, gaan eten en ten slotte een opgrade is een megahotel, leuk alleen moesten er 4 dames op 1 kamer slapen waarvan 2 op een luchtmatras, niet leuk maar anfer