27 mei : naar huis

27 mei 2018 - Valence, Frankrijk

4weken in een knipoog voorbij.  Maar toch begon ik mijn huisje en tuintje te missen, maar vooral ook de babbels met vrienden.  Wat ik ga missen is de ochtend opstaan genietend van een tasje koffie met een prachtig zicht en al de zonsopgangen, de plonsjes in mijn privé zwembadje, de stilte, het buiten zijn, de restaurantjes en de terrasjes, de spaanse zon, het zicht van de zee.  Nu zou ik zo snel moglijk thuis willen zijn want auroritjes zijn niet mijn favoriete bezigheden, zeker na de ervaring op de heenreis.  Inmiddels zijn we in Valence en kan ik me ontspannen.  Morgen vroeg op om het laatste stuk te overbruggen.  Hopelijk niet te druk op een maandag.

1. Coba:
    27 mei 2018
    Eddy en Mieke,ik heb genoten van je avontuurlijke vakantie in Spanje,goede terugreis
  2. Kathleen:
    28 mei 2018
    veilige terugrit !
  3. Erni:
    1 juni 2018
    Hopelijk een ontspannende terugrit gehad. Bedankt om jullie ervaringen te delen, zo reizen we elke keer mee. En ik kijk uit naar jullie volgende avontuur!