dag 1 : autorit 1

28 april 2018 - Valence, Frankrijk

Op pad naar Benissa, de eerste keer dat we daar op bezoek gingen is 37 jaar geleden.  Toen in één trek naar ginder.  Inmiddels zijn we veel ouder en veel slimmer dat dit niet verantwoord is en doen we het rustig aan.  Vandaag zo een 850 km gebold, het eerste stuk ging goed maar een stuk in frankrijk werd het drukker.  Zo kwamen we meer dan 2 uur later aan in ons overnachtingsplaats.  Niet erg want nog steeds op een goed uur en wat zouden we daar doen als we eerder hadden geweest.  Ons lastig maken dat we toch 200 km verder hadden moeten rijden.  Gelukkig is de temperatuur wat beter want tot zo een 150 km voor Valence was het nog maar 13 graden.  Hier kan je al in een 't shirt lopen.  Nu een goed doucheke en we kunnen er weer tegen. Slaapwel tot morgen.

1. Johan De Mild:
    28 april 2018
    Geniet ervan. Hier koud en regenachtig. Nog een 5tal weken en tis onzen toer.
  2. Kathleen:
    28 april 2018
    al terug benieuwd om jullie verdere verhalen te lezen, geniet ervan !
  3. Coba:
    28 april 2018
    ooo gezellig Eddy en Mieke ,en dat wij mee mogen genieten van jullie mooi avontuur
  4. Kathleen:
    28 april 2018
    Koud en regenachtig? Ik heb vandaag genoten van 17°C in Aarschot en af en toe een zonnetje! Veilige rit verder morgen xxx
  5. Erni:
    29 april 2018
    Altijd leuk om mee te reizen. Geniet van jullie vakantie en van de zon.
    (En hier in het Antwerpse is het donkergrijs en kil).
  6. Ria:
    29 april 2018
    Geniet van de vakantie en wuif eens als we straks overvliegen.
  7. Mieke:
    29 april 2018
    fijn om reacties te krijgen, het weer is niet wat het moet zijn maar morgen hopelijk beter