dag 9 benissa - calpe

6 mei 2018 - Benissa, Spanje

gisteren hadden we een niks dag.  Vandaag gaan we naar Benissa.  35 jaar geleden gingen we er al is tapas eten.  De sfeer van toen is gewoon weg.  Er valt niet veel te beleven.  Terug naar de kust tot aan het toeristencentrum.  Vandaar wandelen we richting Calpe.  Leuk dat ze dit pad hebben aangelegd.  Calpe, mijn god.  Net als onze kust hebben ze het verknoeid met hoogbouw.  Trouwens je zou denken dat er was.  Overal belgen.  Nee niet echt ons ding, zelfs op een terrasje zijn het belgen die er werken.  Terug naar de auto en naar ons stekje.  Vanmorgen hebben we kennis gemaakt met onze buurvrouw, ik denk dat ze Christel noemt.  Wow haar appartementje is super gerenoveerd.  Heel ruim en luchtig, een totaal make over.  Maar we zijn ook tevreden met het onze.  Carla kan ook niet alles veranderen al heeft ze al wat meubels vernieuwd en het is nog steeds spaans en proper.  'S avonds hebben we TV wat leuk is want deze avond is het de mol en daar kijk ik naar uit.