dag 2

10 februari 2018 - Åmål, Zweden

geweldig geslapen, geen trein, geen auto, geen licht, geen honden of katten, gewoon stil, heel stil.  Even buiten gekeken maar het beloofd een bewolkte dat ge blijven.  Na een lekker ontbijt maken we ons klaar om te gaan wandelen in het natuurpark waar ik de naam al lang van vergeten ben.  Het is zo een uurtje rijden.  Veel klimmen is het niet het is hier max 300 meter hoog en zelfs vandaag doen we dat niet.  We wandelen door bossen en langs het meer .  Zelfs met deze bewolkte dag zie je 70 km ver.  Spijtig dat het zonnetje het laat afweten vooral voor de foto's.  Oei Johan is zijn pad kwijt, zo duurt de wandeling wat langer en dank zij Hubert en zijn gps raken we terug op het juiste pad.  Iedereen heeft honger, ik weer niet want als ik zo bezig ben en een goed ontbijt gehad heb dan vergeet ik dat het middag is.  We rijden tot bij een kerkje aan het meer en gaan daar picknicken, een leuk idee maar daar is toch wat wind en zo stilstaan krijg je behoorlijk koud.  Johan probeert een vuurtje te maken voor worstjes te grillen maar dat lukt niet en we geven het op.  Terug naar ons hotel, eigenlijk ons huis want we zitten daar met ons achten alleen. Daar staat de fles al klaar en een druppel zal ons verwarmen.  Op de haard een brokje hout en we zetten ons gezellig in de zetel om is goed te kletsen.  Weer wat fantaseren wat er vandaag op ons bord komt.  Gisteren was het lekker dus vandaag verwachten we hetzelfde of nog beter.  Slaapwel.

1. Johan De Mild:
    10 februari 2018
    Wow, Zweden. Geniet van jullie reis.