dag 3

11 februari 2018 - Åmål, Zweden

Vandaag vertrekken we van uit onze verblijfplaats.  We volgen de weg naast het meer om zo het laatste huis te bereiken, voor zoveel we er tegenkomen.  Hier gaat het het bos in met klimmen en dalen. We zijn heel verwonderd maar hier ligt behoorlijk wat sneeuw.  Het is bewolkt maar toch genieten we van vergezichten.  Na een uurtje of twee krijgen we een probleem, één van de medereizigers is moe en gaat enorm in het rood.  Ik loop er een tijd achter maar heb echt bang dat hij gaat vallen of iets krijgen.  De gids heeft het door en moet hem constant vast houden samen met Martin om hem zo verder door het bos te helpen.  Zelfs als hij even rust kan hij niet meer blijven staan en valt gewoon om.  Zo gaat het nog 3 uur verder en begint het donker te worden. ALbij al komen zonder kleerscheuren het bos uit wel in het donker.  Iedereen blij maar ik hoop stilletjes dat hij morgen besluit om een dag rust te nemen.  Johan heeft dat toch al aangegeven maar hij moet het wel beslissen.  Vanavond is het gerookt hert en na een warme chocomel en een aperitiefje is alles weer top.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade