eindelijk vakante

1 mei 2018 - Benissa, Spanje

Vroeg wakker.  Behoorlijk fris, morgen is prutsen of de verwarming aan kan.  Het beloofd anders een mooie dag te worden.  Na het ontbijt ga ik met mr proper te werk.  Dat geeft direct een fris gevoel.  De was die hier nog lag stop ik in het machine zo leren we dat ook.  Rond 10 uur nemen we een pauze en nestelen we ons op de groene zeteltjes op het terrasje naast dezwemdok.  Die zullen we niet moeten gebruiken is nog veel te koud.  Uit de wind kun je hier wel genieten.  Na een uurtje ga ik de was ophangen en doe de rest van de kuis.  Nu ben ik tevreden. Lunchen en dan op verkenning. Van het appartement tot een restaurantje is het 3 km dus we zetten onze osmand op en hij wijst ons de weg.  Een goede oefening voor Bolivië het gaat hier op en af.  Spijtig van daag gesloten anders hadden we iets gaan drinken dus wandelen we de weg terug.Rustig nog waat zitten, toch missen we internet.  Hoe snel een mens daar aan verslaafd is.  We zijn nu al een dagje verder en voelenons goed.  Sorry als er veel fouten in mijn tekst zijn zitten op een terrasje en er is veel licht en ik zie niet wat ik schrijf.