laatste rit

30 april 2018 - Benissa, Spanje

Wakker en ons klaar maken.  Om 8 uur gaan ontbijten.  Dit is heel verzorgd en veel keuze.  Het zonnetje doet zijn best maar de temteratuur is nog laag.  Terug op pad.  Het is rustig rijden.  Na een uurtje is het weer prijs.  Een auto komt naast ons rijden met zijn pinkers op en wijzen dat we moeten stoppen.  Vermits we vermoeden dat er niets aan de hand is rijden we verder.  Toch weer schrikken, we stoppen op een grote parking en gaan in de omgeving van veel auto's staan.  Niets aan de hand dus snel weer weg.  Een beetje verder zien we herzelfde.  Ze pikken er een buitenlander uit en laten die stoppen.  Gelukkig zie ik het niet maar Eddy merkt terug het zelfde senario.  Ik heb het zo wat gehad met Spanje en onze vakantie moet nog beginnen.  Vol emoties komen we aan La Vigna aan.  Het eerste moment is het oei, maar ja na een jaar niemand geweest is dit even schrikken.  Alles terug netjes en op zijn plaats en alles komt goed.  Gan winkelen zodat we toch ietsin huis hebben.  De pepe la sal is een schitterende winkel met alles wat je nodig hebt.  Van de omgeving herkennen we niets, alleen het uitzicht van 35 jaar geleden.  Ja de rots van Cakpe is er nog.